Over ons

In oktober 2015 opende De Woonkerk haar deuren. Een winkel met eigentijdse woondecoraties voor binnen en buiten en dealer van Annie Sloan Chalk Paint, in
een pand om trots op te zijn!

In de zomer c.q. najaar van 2015 is de kerk, die inmiddels een monumentenstatus heeft, winkelklaar gemaakt. Alle aanwezige oude details zijn bewaard gebleven of zichtbaar gemaakt. De pui die niet origineel was, is in overleg met Monumentenzorg vernieuwd. Waarbij wij de opdracht meekregen naar een 21e eeuwse, moderne oplossing te zoeken. Toen dat eenmaal rond was ging alles in een stroomversnelling. We gingen ook zelf aan de slag en konden op 10 oktober 2015 open!

Als enige Annie Sloan Chalk Paint dealer in de provincie Utrecht zijn wij makkelijk bereikbaar en er is een parkeerplaats tegenover onze winkel. Let op, dit is blauwe zone(tussen 8.00 - 18.00 uur), gebruik je parkeerschijf er wordt nl. bijna dagelijks gecontroleerd. De parkeerplaatsen langs de Dorpsstraat zijn gewone parkeerplaatsen.

Bent u op zoek naar mooie woondecoraties, onze collectie
is breed en past in ieder interieur. Qua stijl variëren onze
producten van landelijk, stoer, een vleugje vintage en
industrieel naar zelf een beetje strak. Voor leuke cadeautjes kunt