Algemene voorwaarden

Dit zijn de Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden van De Woonkerk vof en zijn toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten aangegaan door De Woonkerk en haar klanten via de website van De Woonkerk en in de winkel.

De prijzen
De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de verzendkosten. De prijzen zijn voorbehouden van eventuele typefouten en prijswijzigingen.

Betalingen van aankopen kunnen gedaan worden via:

- Ideal;
- Vooruitbetaling door overboeking op bankrekening NL11INGB0006910781, t.n.v. De Woonkerk te Harmelen
  o.v.v het ordernummer;
- Betaling bij afhalen goederen.

Verzendkosten
Alle artikelen worden verzonden volgens de TNT-post geldende tarieven. De verzendkosten worden nader bepaald bij de afrekening. In de bevestigingsmail staan de juiste verzendkosten vermeld. Reclamaties moeten binnen twee dagen na ontvangst gemeld worden. Dit kan per mail of telefonisch. Wij zullen altijd vragen naar foto’s van beschadigde producten.

Levering
De Woonkerk zal uiterlijk binnen 5 werkdagen na het ontvangen van de betaling de aankopen versturen mits de artikelen op voorraad zijn. De Woonkerk stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens het transport van de goederen. De artikelen kunnen ook op afspraak worden opgehaald.

Afwijkingen
De werkelijke kleuren kunnen afwijken van de kleuren op de foto`s. De Woonkerk kan niet aansprakelijk worden gesteld met bovengenoemde afwijkingen. Bij ontevredenheid over het product kan De Woonkerk evenmin aansprakelijk gesteld worden.

Annulering
De klant heeft de mogelijkheid om een bestelling te annuleren zonder opgegeven reden. Dit kan via e-mail, binnen 7 werkdagen na bestelling. Wanneer De Woonkerk binnen 7 werkdagen geen betaling heeft ontvangen vervalt de reservering tot kopen.

Voorwaarden voor retourneren van aankopen in de webwinkel
Artikelen gekocht via de webwinkel van De Woonkerk kunnen geretourneerd worden tot veertien dagen na de dag waarop je de artikelen geleverd hebt gekregen. De klant dient De Woonkerk dus binnen veertien dagen per e-mail te informeren over de retourzending. De Woonkerk bevestigt vervolgens de retourzending, waarna de klant de artikelen kan retourneren. De artikelen mogen niet beschadigd of gebruikt zijn, deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd zijn. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. De artikelen moeten binnen veertien dagen na levering aan De Woonkerk worden teruggestuurd. Indien het teruggestuurde artikel aan deze voorwaarden voldoet, worden ze binnen veertien dagen door De Woonkerk gecrediteerd(inclusief verzendkosten naar afleveradres). De verzendkosten voor retournering zijn altijd voor rekening van de klant.

Online aankopen retourneren in de winkel
Het is mogelijk online aankopen te retourneren in de winkel. Indien er geen ander product wordt uitgezocht, krijgt de klant een tegoedbon ter waarde van het bedrag van het artikel(exclusief verzendkosten). In de winkel geven wij geen geld terug.

Aankopen in de winkel
Artikelen gekocht bij De Woonkerk kunnen tot 10 dagen na aankoop geretourneerd worden met bon mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn. Producten van Annie Sloan Chalk PaintTM kunnen alleen geruild of geretourneerd worden als de verzegeling intact is en aan eerdergenoemde voorwaarden wordt voldaan. Voor geretourneerde artikelen ontvangt u een tegoedbon. Afgeprijsde artikelen, opmaat gemaakte artikelen en in opdracht gemaakte artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Bestellingen waarbij betaling achteraf plaatsvindt blijven eigendom van De Woonkerk totdat de betaling volledig is voldaan.

De Woonkerk
Dorpsstraat 185