Ben je niet tevreden over de geleverde producten uit onze webwinkel dan is het mogelijk de producten te retourneren onder onderstaande voorwaarden:

Voorwaarden voor retourneren van aankopen in de webwinkel

Artikelen gekocht via de webwinkel van De Woonkerk kunnen geretourneerd worden tot veertien dagen na de dag waarop je de artikelen geleverd hebt gekregen. De klant dient De Woonkerk dus binnen veertien dagen per e-mail te informeren over de retourzending. De Woonkerk bevestigt vervolgens de retourzending, waarna de klant de artikelen kan retourneren. De artikelen mogen niet beschadigd of gebruikt zijn, deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd zijn. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. De artikelen moeten binnen veertien dagen na levering aan De Woonkerk worden teruggestuurd. Indien het teruggestuurde artikel aan deze voorwaarden voldoet, worden ze binnen veertien dagen door De Woonkerk gecrediteerd(bij een volledige retour is dat inclusief verzendkosten naar afleveradres). De verzendkosten voor retournering zijn altijd voor rekening van de klant.

Uitzondering retourneren
- Uitgezonderd zijn de producten van Annie Sloan waarvan onze verzegeling is verbroken.
  Deze producten zijn dan niet   retourneerbaar;
- Uitgezonderd zijn producten die op maat gemaakt of besteld zijn overeenkomstig
  specificaties van de consument;

Contactgegevens:
De Woonkerk
Dorpsstraat 185
3481 EE  HARMELEN

T: 0348-508617
e-mail: info@dewoonkerk.nl

BTW nummer: NL855396593B01

Indicatie Tarieven PostNL:
- postpakket van 0 tot 10 kg       € 6,95
- postpakket van 10 tot 30 kg     € 13,25

Vanuit de ACM(Autoriteit Consument & Markt) wijzen wij u op de klachtenregeling van het het Europees ODR platform.