Workshops

Wij verzorgen diverse workshops. Naast de workshops voor de verftechnieken met Annie Sloan Chalk Paint, verzorgen wij ook andere workshops. Veelal op verzoek om creatief bezig zijn met vriendinnen, familieleden of collega's. In overleg wordt het te maken decoratiestuk bepaald, waarbij uw input zeer gewaardeerd wordt.

De workshops worden meestal in De Woonkerk gehouden, maar een andere locatie behoort ook tot de mogelijkheden. Wij zijn flexibel qua tijden en datum. Een workshop duurt gemiddeld 2,5 tot 3 uur en de maximale groepsgrootte is 20 personen.

De kosten zijn afhankelijk van het gekozen decoratiestuk, maar liggen over het algemeen tussen de € 30,00en
€ 40,00 per persoon. Natuurlijk zijn de materialen en gebruik van de gereedschappen bij de prijs inbegrepen, tenzij anders aangegeven.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

AGENDA Workshops

Oktober  2023

🤎 Workshop Betonlook    🤎

Tijdens de       workshop leer je op je eigen bloempot/vaas/schaal

de techniek om betonlook te creëren.

DATUM: Donderdagavond 26-10-2023.

TIJD: 19:30 tot 22:00 uur.

PLAATS: De Woonkerk

Dorpsstraat 185 3481EE Harmelen

KOSTEN: € 32,50

Inl: Koffie/thee met iets lekkers.

Nog 6 plekken beschikbaar.