Interieuradvies

Vindt u het ook moeilijk om passende accessoires uit te zoeken bij uw interieur, mist u net die ene touch qua kleur, of zijn uw decoraties een ratjetoe geworden en weet u even niet meer hoe u de juiste match maakt? Dan kunnen wij u helpen met advies op maat.

Hoe gaan wij te werk:
Wij maken een afspraak en komen bij u langs. Samen met u bekijken wij de mogelijkheden. Afhankelijk van uw wensen om kleur- en/of accessoiresadvies nemen wij spullen mee om bij het volgende bezoek al het een en ander te kunnen laten zien.

Vraag naar de mogelijkheden en tarieven in de winkel, bellen naar 0348-508617 of mailen naar info@dewoonkerk.nl kan ook.